5 Cauze ale scurgerilor de fluide de transmisie si costuri de reparati

0
53

Daca observati o mica balta de lichid rosu sub vehiculul dvs., acesta nu este un semn bun si indica o scurgere a fluidului de transmisie. Va forma pete pe intrarea pe podea sau garaj, dar mai important, va poate costa multi bani in repararea scurgerii si inlocuirea lichidului.

Pentru a intelege motivele care stau la baza scurgerii lichidului de transmisie, continuati sa cititi, iar astfel veti stii si de ce trebuie sa accesati https://www.apbservice.ro pentru a va programa pentru o vizita cu masina in service.

Top 5 Cauze ale scurgerilor de fluide de transmisie

Transmisia dvs. poate scurge din cauza unor probleme minore sau a unor probleme critice. In ciuda tipului de problema care este, nu ar trebui sa lasati niciodata sa asteptati o transmisie scursa. Verificati imediat.

Daca asteptati sa faceti o reparatie simpla, problema se va agrava si va va costa mai multi bani pentru a remedia. Iata 5 dintre cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de fluid de transmisie.

Panou de transmisie sau dop de scurgere

De-a lungul timpului, panoul tau de transmisie se va confrunta cu o anumita uzura. Acest lucru se datoreaza faptului ca in timp ce conduci, panoul de transmisie este susceptibil la deteriorarea de pe toate rocile libere si resturile de pe drum.

Daca tigaia are o punctie mica sau exista dopuri sau suruburi de scurgere, atunci se poate produce o scurgere. Daca o roca mare sau un alt obiect ar deteriora tigaia, transmisia va pierde rapid lichidul. Vei sti imediat ce se va intampla.

Pe de alta parte, o mica gaura sau punctie va dura mai mult pentru a se putea observa. Daca dopul sau surubul dvs. de scurgere nu este suficient de strans (sau prea strans pana la punctul de decupaj), poate provoca si o scurgere. Prea des, acest lucru se intampla imediat dupa ce schimbati lichidul de transmisie.

Sigiliile sunt rupte

O transmisie automata sustine presiunea hidraulica printr-o varietate de garnituri de transmisie. Cu toate acestea, in timp, aceste sigilii se vor crapa si vor fi uzate, mai ales atunci cand sunt expuse la caldura des.

Daca primiti o scurgere de transmisie din aceasta, exista multe domenii ale transmisiei de verificat. Cel mai frecvent, veti gasi sigiliul scurger, fie in arborele de intrare, fie in arborele de iesire.

In caz contrar, ar trebui sa inspectati, de asemenea, panoul de transmisie, arborele de transmisie, garniturile de conectare, senzorii, sigiliul carcasei schimbatorului, corpul supapei, sigiliul carcasei cozii si sigiliul de intrare al vitezometrului.

Garnitura panoului de transmisie esueaza

Garnitura de pe panoul de transmisie poate fi deteriorata sau crapata datorita productiei slabe, alinierii garniturii proaste in timpul instalarii anterioare sau expunerii constante la temperaturi calde.

Garnitura pentru transmisie este ieftina de inlocuit, asa ca ar trebui sa o faceti imediat. In caz contrar, vor veni in curand probleme mai grave.

Scurgerea convertorului de cuplu

Fluidul de transmisie este propulsat in intregul sistem de catre convertorul de cuplu. Daca aceasta pompa de cuplu are o fisura oriunde pe corpul sau sau are rulmenti de ac deteriorati, va scurge lichidul de transmisie. Deoarece aceasta nu este o solutie simpla, ducerea masinii la mecanic pentru inlocuire este adesea singura optiune.

Linia de fluid este fisurata

Liniile fluide ale unei transmisii sunt construite fie din otel, fie din aluminiu. Aceste linii sunt de obicei destul de durabile, dar daca sunt deteriorate de resturile rutiere sau expuse la caldura prea des, atunci liniile se pot crapa sau chiar se rup complet.

Care este metoda de inspectie a unui mecanic auto?

Mecanicul auto va observa de unde provine scurgerea fluidului de transmisie. Vor putea spune locatia pe baza modului in care scurge lichidul.

De cele mai multe ori, fluidul de transmisie va merge pe o cale care are cea mai mica rezistenta la acesta. Daca scurgerea este cauzata de o piesa care este libera, aceasta componenta va fi stransa de mecanic.

Daca piesa este deteriorata sau crapata, aceasta va fi inlocuita. Cu toate acestea, inainte de a efectua oricare dintre aceste lucrari, mecanicul va va oferi o estimare pentru cat de mult va costa acest lucru.

Cost tipic pentru remedierea unei scurgeri de fluid de transmisie

Daca aveti scurgeri de fluid din transmisia dvs., costul tipic pentru repararea scurgerii (fara a scoate transmisia), in functie de marca si modelul masinii pe care il detineti, este intre 150 si 200 euro. Pentru aceasta suma, veti obtine o inlocuire a suruburilor, a dopurilor de scurgere, a garniturilor, a garniturii, a liniilor de fluid.

Cu toate acestea, costul adevarat va fi determinat de locul in care vine efectiv scurgerea de pe transmisie. Daca sigiliul din fata este unde se afla scurgerea, atunci va trebui sa eliminati mai intai transmisia. Acest lucru va creste, evident, pretul lucrarii de reparatie cu o suma buna.