Agentii imobiliari

0
949

nu-hraniti-agentii-imobiliari

Promovand caracteristicile fiecarei case le ararti ceva mai mult decat senzatia ca vrei sa-i vinzi, enervandu-i. Si vorbim aici despre interactiunea personala cu oameni din cadrul organizatiilor, de integrare, strangeri de mana si schimburi de carti de vizita.

Un agent imobiliar de succes isi face materiale publicitate imprimate sau marketing prin direct mail, nu numai pe site-uri. Atunci cand nu este pe teren, agentul imobiliar isi petrece timpul in birou, lucrand la materialele de prezentare, la marketing si strategii de cucerire a pietei. Aceasta categorie de oameni au fost numiti chiar pustnici, oameni care nu te suna asa sa vada ce mai faci, ci doar daca au vreo afacere de incheiat sau vreun alt interes. Nu suna pe nimeni, nu trimit emailuri la vrac si urasc spamurile. Intr-un cuvant, sunt profesionisti.

Ca agent imobiliar de succes, nu e bine sa-i critici pe cei care nu actioneaza ca si tine. Probabil ca aceia nu doresc decat sa obtina profit indiferent de mijloace, de lucrurile pe care le fac. Daca esti profesionist, trebuie sa fii multumit de tine si de ceea ce ai.

Agentii imobiliari nu se lauda si oricine poate fi un astfel de agent de succes, profesional, fara aptitudini de vanzare sau experienta. Nu lasa ca indoielile cu privire la abilitatile in vanzari sa-ti incetineasca sau intrerupa drumul spre o astfel de cariera, daca este cea cu adevarat visata de tine.