Cum poti returna produsele achizitionate de pe Shopu.ro?

0
480

Din ce in ce mai multe persoane aleg sa isi cumpere produsele de care au nevoie de la magazinele online, asa ca in urmatoarele randuri vom discuta putin despre acest aspect.

In primul rand, achizitionarea produselor de la magazinele online ii ajuta pe cumparatori sa economiseasca timp.

Daca inainte, oamenii alergau pe la magazinele din oras pentru a-si cumpara diferite produse, acum trebuie doar sa acceseze Shopu.ro pentru a-si alege produsele si pentru a le comanda. Totul este foarte simplu.

Facand cumparaturi online, de cele mai multe ori oamenii au de castigat din punct de vedere financiar, dat fiind faptul ca produsele pe care le gasim la magazinele online de cele mai multe ori sunt mai ieftine decat produsele pe care le gasim la magazinele offline.

Ei bine, probabil va intrebati “Ce ramane de facut daca imi cumpar produse de pe Shopu.ro, si nu primesc ceea ce am comandat?”.

Pana acum, toate persoanele care au cumparat produse de la acest magazin online, au primit doar ceea ce au comandat, si nu au fost cazuri in care sa se livreze alte produse decat cele comandate.

In cazul in care insa din diferite motive nu sunteti multumiti de calitatea produsului achizitionat de pe Shopu.ro, aveti posibilitatea de a returna produsele, iar in continuare veti afla mai multe detalii.

Returnarea produselor in 30 de zile” este valabila doar in cazul persoanelor fizice care au cumparat produse de la shopU (JUST SHOPU S.R.L.), livrate prin curierat sau Posta Romana.

Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca produsul sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.

De asemenea clientul are obligatia de a informae shopU (JUST SHOPU S.R.L.) cel mai tarziu in cea de a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului sau produselor. In cazul in care trec cele 30 de zile, solicitarile acestora nu vor mai fi luate in considerare.

Cum se face returul:

Personal

Fiecare client are posibilitatea de a duce produsul/produsele la sediul shopU din strada Vailor, nr.15. sector 3, Bucuresti si de-si recupera banii.

In cazul in care plata a fost facuta prin card (online pe site/la sediu) sau transfer bancar clientul isi va primi banii in contul mentionat cand produsul este returnat la magazin.

Termenul de restituire al banilor in acest caz este de 14 zile.

Pentru plata produselor efectuata ramburs la curier sau numerar in magazin, clientilor le vor fi returnati banii pe loc daca produsul se afla in starea in care a fost primit si nu prezinta urme de uzura. Pentru produsele care prezinta urme de uzura si care sunt aduse pentru retur, plata se va face in cel mult 14 zile.

Prin curierat

Clientii au posibilitatea de a contacta Shopu.ro pe e-mail, telefonic sau prin formularul de retur de pe site; si vor fi contactati pentru ca, curierul ii va cauta pentru ridicarea produsului/produselor de la adresa indicata.

In cazul returului prin curier costurile de transport trebuie mentionat ca sunt suportate de catre cumparator, iar in cazul in care acestea au fost achitate de shopU (JUST SHOPU S.R.L.) vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata. In cazul in care clientii isi doresc, pot trimite produsul si prin alte firme de curierat.

Returnarea banilor:

Clientii care opteaza pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul returnat se incadreaza in conditiile de retur, vor  primi banii in contul specificat de catre acestia prin e-mail, in colet, sau se poate comunica telefonic sau in formularul de retur. Banii vor fi depusi in cont in cel mult 14 zile calendaristice.

Returnarea contarvalorii produselor se poate face de asemenea si prin mandat postal, insa clientii trebuie sa isi lase in acest caz adresa din buletin, iar in maxim o saptamana vor primi banii.

Daca sunt respectate conditiile de retur, shopU (JUST SHOPU S.R.L.) se angajeaza sa iti returneze suma achitata pentru produsul/produsele returnate, in maximum 14 zile de la receptionarea lor.

Conditii generale pentru retur:

  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, doar un singur produs desigilat se poate returna, restul cantitatii este acceptata numai in cazul in care toate celelalte produse sunt sigilate.
  • Produsul/produsele care vor fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate. Nu se accepta returnarea produselor care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, sau a celor care prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produsul/produsele care vor fi returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original.
  • Daca produsul/produsele returnate prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Shopu.ro poate refuza returnarea banilor, sau poate returna doar o parte din bani, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii:

  • Nu se incadreaza in categoria de produse care se pot returna doar sigilate – enumerate mai sus la punctul 1
  • Dispun de ambalajul original complet si nedeteriorat;
  • Nu au fost folosite, detin acesoriile si consumabilele complete si sigilate.

Produse care nu se pot returna:

  • Produse achizitionate cu discount datorita anumitor defecte estetice;
  • Produse carora li s-a modificat sistemul de operare;
  • Produse vandute la preturi speciale sau reduse;
  • Servicii (instalare, abonamente de date, extra-garantie, transport etc.)’
  • Software descarcat online.