Promovarea online reprezintă unul dintre cele mai dezbătute subiecte în mediul afacerilor, aceasta având un impact semnificativ asupra dezvoltării unui business. Cu toate acestea, nu multe persoane știu cum să facă acest lucru într-o manieră eficientă și inovativă.
Tocmai de aceea, am pregătit trei canale pe care vi le recomandăm, dacă doriți să vă promovați, dar nu știți cum. Avantajul acestor canale îl reprezintă faptul că poate fi făcut de oricine, oriunde și oricând, fără a avea nevoie de un specialist alături.
Promovare prin Facebook
De departe una dintre cele mai accesate rețele de socializare este Facebook. Nu degeaba se spune că dacă nu ai Facebook, nu prea poți spune că exiști. Astfel, puteți transforma acest număr deloc de neglijat de utilizatori în avantajul dumneavoastră, promovându-vă pe această platformă.
Înainte de toate, vă recomandăm să vă informați cât mai mult posibil despre promovarea pe Facebook, astfel încât să îi înțelegeți algoritmul și modalitatea acestuia de funcționare. Ulterior, veţi şti mult mai bine care sunt paşii pe care va trebui să îi îndepliniţi pentru a vă promova cu succes afacerea.
Promovare prin SEM (Search Engine Marketing)
Sau mai bine spus, promovare prin Google. SEM vă va ajuta să vă optimizați site-ul, astfel încât acesta să atingă primele poziții în topul căutărilor Google.
De cele mai multe ori, acest pas este recomandat să fie făcut atunci când oamenii deja au aflat de afacerea dumneavoastră, astfel încât există cerere pentru produsele și serviciile pe care le oferiți sau urmează să le oferiți.
Mai mult de atât, sfatul nostru este să apelați la un specialist în acest domeniu, fiind destul de complex pentru o persoană fără experiență.
Promovare prin Email
Dacă oferiți servicii oamenilor de afaceri, sau urmează să aveți contact direct cu aceștia, trebuie să știți faptul că Email-ul reprezintă un avantaj pentru dumneavoastră. De cele mai multe ori, oamenii de afaceri își petrec foarte mult timpul pe astfel de platforme, deci, vă puteți promova cu succes serviciile.
Cu toate acestea, nu este o regulă. Prin Email, reușiți să luați legătura cu clienții dumneavoastră, răspunzându-le la întrebări sau informându-i în legătură cu noile produse și servicii de care cel mai probabil aceștia nici măcar nu știu.
Încercați să creați mail-uri atractive și plăcute, fără să introduceţi nimic mult prea sofisticat sau greu de înţeles pentru public. De asemenea, puteţi opta şi pentru afişe, acestea fiind mult mai colorate şi mai joviale.