Ahrefs poate fi aliatul dvs. de nadejde in momentul in care practicati SEO, in conditiile in care vine in ajutorul dvs. cu instrumente foarte utile.
In cele ce urmeaza vom discuta despre Keywords Explorer, instrumentul ideal in depistarea cuvintelor cheie, insa accesand site-ul oficial al Ahrefs, veti descoperi un pret foarte mare pentru utilizarea instrumentului.
Pentru a utiliza acest instrument insa, este necesar sa va indreptati atentia spre Seoaccounts.net, iar astfel Ahrefs group buy este sansa dvs. de a beneficia de acest instrument seo plus multe altele, la pretul de doar 59.99$ cost lunar. Veti avea acces la 90 de site-uri diferite.
Ei bine, revenind la instrumentul Keywords Explorer, in continuare veti afla o multime de caracteristici ale sale, si cu siguranta va veti convinge ca aveti nevoie de el.
Keywords Explorer
Descoperiti mii de cuvinte cheie excelente pentru a va clasifica, analizati dificultatea lor de clasificare si calculati potentialul de trafic.
Keywords Explorer este cel mai complet instrument de cercetare de cuvinte cheie de pe piata. Acesta este este un instrument impresionant de cuvinte cheie in multe feluri. Iata doar cateva lucruri care il fac deosebit:
- Mii de sugestii de cuvinte cheie – Niciodata nu termina ideile de cuvinte cheie excelente! Instrumentul ruleaza pe o baza de date vasta de peste 3 miliarde de cuvinte cheie, actualizate cu date proaspete in fiecare luna.
- 100 de tari acceptate – Spre deosebire de alte baze de date care returneaza rezultate numai din SUA, acest tool va ofera date pentru peste 100 de tari. (Tara dvs. este cel mai probabil pe aceasta lista!).
- Volumul exact al cautarilor – obtineti numere de volum ale cautarilor foarte precise, calculate prin modelarea unor cantitati mari de date de tip clickstream fata de volumul de cautare de baza de la Planificatorul de cuvinte cheie Google.
- Cuvant de dificultate in functie de cuvinte cheie – gasiti fructele “agatate” printre ideile dvs. de cuvinte cheie. Scorul KD calculeaza cat de greu va fi rangul pentru cuvantul dvs. cheie pe baza paginilor actuale de top.
- Valoarea “Clicuri” – Doar pentru ca folositi un cuvant cheie cu volum mare de cautare nu inseamna ca utilizatorii fac clic pe rezultatele cautarii. Ahrefs este singurul instrument care arata numarul estimat de clicuri pentru cuvintele dvs. cheie.
- Metrici avansate – obtineti valorile avansate pe care nu le va afisa niciun alt instrument: rata de returnare, clicurile pe cautare, % din clicuri, % din clicurile platite si multe altele! Prin procesarea unor volume mari de date clickstream, se pot calcula numerele de care aveti nevoie pentru a castiga la SEO.
- Istoric SERP si istoric de pozitii – Uitati-va rapid la valorile SEO ale paginilor de top si vedeti istoricul clasamentului pentru anul trecut.
- Listele de cuvinte cheie – Creati liste de cuvinte cheie preferate pentru referinte viitoare – in instrumentul dvs. de cautare, de unde aveti nevoie de ele.
Folosind acest instrument foarte performant veti putea sa obtineti mii de idei de cuvinte cheie cu numere de volum precise de cautare. Introduceti pana la 10 cuvinte cheie in Exploratorul cuvintelor cheie Ahrefs si veti obtine o lista uriasa cu mii de idei de cuvinte cheie excelente.
Keywords Explorer genereaza idei de cuvinte cheie in patru moduri, iar valoarea “Volumul cautarilor” este extrem de precisa datorita procesului unic de combinare a numerelor de la Google Planificatorul de cuvinte cheie cu cantitati mari de date privind fluxul de clicuri.
Verificati scorul “Dificultate de cuvinte cheie”
Explorarea cuvintelor cheie va ajuta sa stabiliti cat de greu ar fi sa va clasificati in top 10 rezultatele cautarii pentru un anumit cuvant cheie, calculandu-i scorul “Dificultate de cuvinte cheie” (pe o scala de la 1 la 100, acesta din urma fiind cel mai greu).
Scorul de dificultate pentru cuvinte cheie este o medie ponderata a numarului de domenii care se refera la primele 10 rezultate ale cautarii.
Examinati actualul SERP si clasati istoricul rezultatelor de top
Raportul “Prezentare generala SERP” din Exploratorul de cuvinte cheie va permite sa vedeti dintr-o privire rezultatele de top, impreuna cu toate valorile lor de SEO. Aceste rapoarte va ajuta sa evaluati rapid SERP si sa intelegeti de ce aceste pagini se situeaza acolo.
Raportul “Istoric pozitia SERP” va arata istoricul clasamentului paginilor care ocupa in prezent primele 5 pozitii din rezultatele cautarii. Acest lucru ajuta foarte mult la determinarea daca un SERP pentru acel cuvant cheie este foarte stabil sau usor de penetrat.
Utilizati liste pentru a salva ideile de cuvinte cheie pentru mai tarziu
Folosind functia “Liste” din Exploratorul de cuvinte cheie, puteti salva cu usurinta ideile de cuvinte cheie care va plac. Instrumentul prezinta si date agregate utile pentru lista dvs. de cuvinte cheie.
Acest lucru aduce o multime de informatii noi despre cercetarea cuvintelor dvs. cheie:
Exista o tendinta de volum de cautare sezoniera pentru lista dvs. de cuvinte cheie?
SERP-urile pentru cuvintele dvs. cheie sunt pline cu anunturi platite?
Care este volumul mediu de cautare si dificultatea cuvintelor cheie din lista dvs.?
Cate caracteristici SERP sunt vazute in rezultatele cautarii pentru aceste cuvinte cheie?