Promovare prin sepci personalizate

0
39

La fel ca si in cazul tricourilor, sepcile personalizate reprezinta unul dintre cele mai bune medii offline pentru a-ti duce mesajul catre oameni, cu un buget mic si un impact pozitiv.

Daca primele insemne pe care le-am vazut imprimate pe sepcile personalizate au fost cel mai probabil cele cu insemne politice ale partidelor, imediat dupa Revolutie, in momentul de fata lucrurile stau un pic altfel.

Intalnim speci personalizate aproape in toate domeniile, de la retail la evenimente si concerte sau festivaluri sau diferite activari de branduri.

Un material de promovare simplu si conservator

Sepcile personalizate, in comparatie cu celelalte materiale promotionale de pe piata nu au evoluat foarte mult in ce priveste designul si materialele folosite, micile diferente care pot fi aduse in aces domeniu sunt asadar din inspiratia individuala a fiecaruia.

De aceea multe plot-centere si tipografii au acum si un departament specializat pe design grafic, pentru a potrivi cat mai bine logo-ul sau un insemn anume pe cozoroc. Cele mai populare modele sunt si au fost dintotdeauna sepcile tip camionagiu, cu plasa transparenta la spate.

Populare si printre skateri, muzicieni sau vedete, specile cu plasa au o lunga istorie in spate, tara lor de provenineta fiind America. La noi au venit imediat dupa anii 90, mai intai in magazine de brand specializate, iar apoi usor usor si in domeniul sepcilor personalizate sau a brandurilor care aleg sa se promoveze in acest mod.

Acestea au avantajul ca lasa parul si pielea scalpului sa respire, oferind atat protectie solara, car si o buna ventilare a creierului.

De asemenea, acestea sunt reglabile, in functie de dimensiunea capului, fie prin intermediului clasicei benzi cu scai, fie cu elastic sau cu banda tip curea perforata, din material plastic.

Logo, ca mod de promovare

Afisarea unui logo pe sepci este considerata una din cele mai eficiente modalitati de promovare a brandului personal, arata numite studii. Alegeti asadar cu grija tipul de material, evitati o culoare prea tipatoare pentru a nu-l indeparta pe posibilul purtator de obiectul promotional.

Sepcile pot fi cu gaica, cu capse, cu plasa sau cu cozoroc din burete, cu imprimeu volumetric sau vopsea simpla. Nu uitati totusi de scopul pe care ar trebui sa-l serveasca cel mai bine si anume tinerea caldurii la distanta.

Oricat de bine ar arata sapca sau cat de colorat ar fi imprimeul, utilitatea oricarui obiect promotional il va face sa se diferentieze de restul in categorie.